Рубрика: Без рубрики, Ստուգատես

Ելք ստուգատես

Սոցիալական զարգացում
1)Ինքնուրույն ես: Կազմակերպում ես քո  աշխատանքը, սովորում ես, որոշում ես՝ ինչ ես ուզում սովորել: +
2)Պարտաճանաչ ես:+
3)Ուշադիր ես շրջապատի մարդկանց հանդեպ: +

4)Ճանաչում ես  քո  և շրջապատի մարդկանց հույզերը, դրսևորում  համապատասխան վարք:+
5)Գիտես  անձնական հիգիենայի կանոնները, կիրառում ես դրանք:+
6)Ուշադիր ես քո  և ուրիշների գույքի, իրերի հանդեպ:-
7)Բարեկիրթ վերաբերմունք ես դրսևորում հասակակիցների և մեծահասակների նկատմամբ: +

8)Գնահատում ես քո  արարքները և պատասխանատու ես  դրանց համար:-
9)Փորձում ես ուղղել սխալ գործողությունների հետևանքները:+

 10) Կարողանում ես կազմակերպել քո օրը (գիտես քո օրվա ռեժիմը, կարողանում ես հետևել դրան);+

11)Ընկերներից սովորում ես։ ++


12)Վերլուծում ես տարբեր իրավիճակներ և լուծումներ առաջարկում:+
13)Նախաձեռնում ես քո  և ընկերների  գործունեությունը:
14)Առաջարկում ես  նոր գաղափարներ, դրանց իրականացման եղանակներ:+
15Խմբային գործունեության ժամանակ դրսևորում ես  հանդուժողականություն, քո   ունեցածը կարողանում ես  փոխանցել:+

Оставьте комментарий